STICHTING SPAVO FONDS

Stichting Spavo Fonds is op 5 juli 2013 opgericht door de Vereniging Spavo. Vereniging Spavo komt voort uit de coöperatieve Spaar en Voorschotbank Surhuisterveen en wil op basis van die coöperatieve grondslag iets doen voor Surhuisterveen en haar regio.

De basis van dit fonds wordt gevormd door de afkoopsom van de Spaar en Voorschotbank. Stichting Spavo Fonds doneert gelden aan projecten die bijdragen aan een (duurzame) verbetering van het woon- en leefklimaat in het dorp Surhuisterveen en haar omgeving

Stichting Spavo Fonds is een initiatief van de Vereniging Spavo en is een onafhankelijke stichting. Om het onafhankelijke en maatschappelijke karakter te benadrukken is de stichting in het bezit van de
ANBI status.

Een bijdrage aanvragen?
Kent u mensen met deze initiatieven? Of bent u zelf actief bezig met een activiteit op dit vlak? Controleer bij de voorwaarden of uw project in aanmerking komt. Zo ja, dan kunt u uw aanvraag schriftelijk indienen bij het secretariaat. Maandelijks beoordeelt het Bestuur van de Stichting Spavo Fonds de aanvragen en kijkt welke projecten in aanmerking komen voor een donatie.

Heeft u vragen?
Stuur uw vraag per email naar; info@stichtingspavofonds.nl